Informační článek aneb Jak se (ne)umím vymlouvat

Určitě jste si všimli (to si asi moc věřím, co?), že jsem se opět nějakou dobu blogu vůbec nevěnovala. Přestože jsem už v květnu slibovala, že zvýším svou aktivitu, slib jsem dosud nesplnila. A jaký pro to mám vlastně důvod?

Konec školního roku je hektické období, kdy nestíhá asi žádný student. Smekám před bloggery, jejichž aktivita v tomto období vůbec neklesá. Přestože tento rok jsem měla pocit, že se nemusím pokoušet známky vytáhnout - myslela jsem totiž, že trojku z matiky nevylepším a nic jiného jsem vylepšovat nepotřebovala-, najednou se ukázalo, že mám ještě v některých předmětech známku mezi, a tak jsem se musela připravovat na zkoušení. Plus se k tomu přidalo ještě pár projektů, referátů a chuť k psaní recenzí byla tatam. Zasekla jsem se hlavně u recenze na Sirotčinec a vůbec jsem nevěděla kde začít. Víkendy jsem trávila na posledních soutěžích taneční sezóny, nezbýval mi čas na nic jiného než na školu. Musím s tou aktivitou něco udělat a tentokrát už to myslím naprosto vážně. Teď se pokusím několik recenzí přednastavit, protože odjíždím na dovolenou a až se vrátím, tak se snad polepším.

Doufám, že jste na mě ještě nezanevřeli. Pokud ne, budu ráda, když začnete sledovat facebookovou stránku mého blogu abyste získali přehled o všem, co se zde bude dít.
Děkuji za vaši přízeň,



PS: Mám malou otázku mířenou hlavně na knižní bloggery -  sportujete závodně? A pokud ano, jak to zvládáte dohromady s blogováním?

3 komentáře:

  1. Týno já to vůbec nezvládám :) někdy se najde volná chvíle, ale jinak je to bída :(

    OdpovědětVymazat
  2. Také to moc nestíhám - hlavně jsem po tréninku většinou tak unavená, že na čtení ani na psaní nemám chuť. A ve dnech, kdy nemám trénink, se pro změu musím učit :D

    OdpovědětVymazat

Velmi si vážím každého komentáře a předem Vám za ně děkuji:)

Light Red Pointer