Nový začátek

Do not give up, the beginning is always the hardest.
Tímto bych Vás chtěla uvítat na svém novém blogu a zároveň i v listopadu. Dlouho jsem přemýšlela, jak napsat první článek. Je to vždycky strašně těžké a tenhle článek není výjimkou. „Mám napsat 'ahoj' nebo ne?“ A spousty dalších podobných otázek se mi stále ještě teď honí hlavou.
Již od nějakých devíti let jsem chtěla mít blog. A také jsem si ho tenkrát založila. Když si na to vzpomenu, musím se usmát nad svou hloupostí, jak jsem jako malá naivní holčička psala 'šlánešky s plavopisnímy chibyškami' a doufala, že se najde někdo, kdo to bude číst. Ano, našlo se pár kamarádek, které blog četly, ale myslím, že to bylo spíše kvůli našemu přátelství. Na rovinu. Ty články tenkrát byly vážně otřesné. Neříkám, že tyhle budou lepší. Přeci jenom jsem pořád ještě malá holčička, ale doufám, že nějaký ten rozum už jsem pobrala.
Damn it. Zase jsem se rozkecala.

Teď k tomu, o co tady půjde. Přemýšlela jsem nad tím a nakonec jsem docílila myšlenky, udělat knižní blog. Nic moc si od toho neslibuji, protože vím, jak těžké je blog prosadit, ale i tak mě zatím všechno okolo toho baví.

∞LOVE - TeeTee

2 komentáře:

  1. Krásny začiatok, poznám tie začiatky, môj prvý blog bol na doméne blog.cz s názvom my-only-world (to vážne?) a v prvom článku sa písalo: čo chcete aby som tu pridávala? :DDDD doteraz sa smejem nad svojou hlúposťou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju a naprosto souhlasím:D Můj první blog se jmenoval paparazzixD. Ach bože, jak já jsem byla trapná:D

      Vymazat

Velmi si vážím každého komentáře a předem Vám za ně děkuji:)

Light Red Pointer